Posted by on 1 sierpnia 2018

Zwolnienie to daje ogromne subsydia dla Amerykanów o wysokich dochodach i niewielkie lub żadne subsydia dla osób o niskich dochodach. Istnieją trzy powody, dla których zwolnienie to ma taki skutek: po pierwsze, im wyższy przedział podatkowy dla danej osoby, tym większa otrzymywana dotacja; po drugie, przeciętnie pracownicy o wyższych dochodach mają zazwyczaj bardziej hojne polisy ubezpieczeniowe; i po trzecie, odsetek osób, które otrzymują ubezpieczenie sponsorowane przez pracodawcę, dramatycznie rośnie wraz z dochodem rodziny, z około jednej czwartej wśród osób o przychodach poniżej 30 000 USD do więcej niż czterech na pięć osób o dochodach powyżej 75 000 USD.2. system podatkowy byłby sprawiedliwszy, ale zapewniałby również ponad 200 miliardów dodatkowych dodatkowych dochodów federalnych rocznie. Gdyby Kongres nie zrobił nic więcej w tym roku w opiece zdrowotnej, reforma ta byłaby ogromna. Niektórzy obserwatorzy uważają, że utrata zwolnienia podatkowego spowodowałaby znaczny spadek sponsorowanego przez pracodawcę ubezpieczenia. Nikt nie zna zakresu ani terminu tego efektu; może nastąpić szybko lub może wystąpić w ciągu kilku lat. Dobrze funkcjonujące giełdy ubezpieczeń ułatwiłyby przejście od ubezpieczenia sponsorowanego przez pracodawcę; synergistycznie, zwolnienie z podatku pobudziłoby wzrost wymiany. Te dwie reformy wzmocniłyby się wzajemnie. Wcześniej czy później kraj musi odzwyczaić się od ubezpieczenia sponsorowanego przez pracodawcę, jeśli ma osiągnąć powszechny zasięg dzięki sprawiedliwemu i wystarczającemu finansowaniu oraz niższym kosztom administracyjnym.
Większość obserwatorów jest przekonana, że reforma systemu płatności Medicare dla usługodawców jest dobrym miejscem do rozpoczęcia zmniejszania wydatków na opiekę zdrowotną bez narażania zdrowia publicznego. Wydatki Medicare nie tylko stanowią znaczną część całkowitych wydatków na opiekę zdrowotną (około 20%), ale zmiany zainicjowane przez Medicare często są następnie przyjmowane przez prywatnych ubezpieczycieli. W przeszłości eksperci zalecali użyteczne reformy, ale presja, jaką specjalne grupy interesów wywierają na Kongres, zwykle blokuje wdrażanie. Stany Zjednoczone potrzebują niezależnej komisji lekarzy i innych ekspertów, aby opracować reformy płatności, w tym ujednolicenie stawek zwrotu kosztów, aby dokładniej odzwierciedlać wartość usług, pewne łączenie płatności, aby zapewnić zachętę do efektywnego wykorzystania zasobów i nowe projekty świadczeń. Zalecenia należy przedkładać do zatwierdzenia Kongresu, ale muszą one zostać przyjęte lub odrzucone jako pakiet, a nie wybierane osobno. To ostatnie podejście daje maksymalne szanse lobbystom dla grup interesu specjalnego do określenia rezultatu, podczas gdy kongresowe głosowanie tak lub nie dla całego pakietu reform pozwoliłoby interesowi publicznemu odgrywać większą rolę.
Wydatki na opiekę zdrowotną wzrosły o 2,7% szybciej niż reszta gospodarki w ciągu ostatnich 30 lat, głównie dzięki nowej technologii. 3 Niektóre z nowych leków, testów i procedur przyczyniły się do dłuższego życia o wysokiej jakości. Wielu nie. Obecnie nie ma instytucji, która została ustanowiona w celu oceny wartości nowych technologii (lub nowych zastosowań starszych technologii)
[patrz też: dyżury aptek wołów, dyżury aptek kluczbork, rzadkie choroby genetyczne spis ]

Powiązane tematy z artykułem: dyżury aptek kluczbork dyżury aptek wołów rzadkie choroby genetyczne spis

Posted by on 1 sierpnia 2018

Zwolnienie to daje ogromne subsydia dla Amerykanów o wysokich dochodach i niewielkie lub żadne subsydia dla osób o niskich dochodach. Istnieją trzy powody, dla których zwolnienie to ma taki skutek: po pierwsze, im wyższy przedział podatkowy dla danej osoby, tym większa otrzymywana dotacja; po drugie, przeciętnie pracownicy o wyższych dochodach mają zazwyczaj bardziej hojne polisy ubezpieczeniowe; i po trzecie, odsetek osób, które otrzymują ubezpieczenie sponsorowane przez pracodawcę, dramatycznie rośnie wraz z dochodem rodziny, z około jednej czwartej wśród osób o przychodach poniżej 30 000 USD do więcej niż czterech na pięć osób o dochodach powyżej 75 000 USD.2. system podatkowy byłby sprawiedliwszy, ale zapewniałby również ponad 200 miliardów dodatkowych dodatkowych dochodów federalnych rocznie. Gdyby Kongres nie zrobił nic więcej w tym roku w opiece zdrowotnej, reforma ta byłaby ogromna. Niektórzy obserwatorzy uważają, że utrata zwolnienia podatkowego spowodowałaby znaczny spadek sponsorowanego przez pracodawcę ubezpieczenia. Nikt nie zna zakresu ani terminu tego efektu; może nastąpić szybko lub może wystąpić w ciągu kilku lat. Dobrze funkcjonujące giełdy ubezpieczeń ułatwiłyby przejście od ubezpieczenia sponsorowanego przez pracodawcę; synergistycznie, zwolnienie z podatku pobudziłoby wzrost wymiany. Te dwie reformy wzmocniłyby się wzajemnie. Wcześniej czy później kraj musi odzwyczaić się od ubezpieczenia sponsorowanego przez pracodawcę, jeśli ma osiągnąć powszechny zasięg dzięki sprawiedliwemu i wystarczającemu finansowaniu oraz niższym kosztom administracyjnym.
Większość obserwatorów jest przekonana, że reforma systemu płatności Medicare dla usługodawców jest dobrym miejscem do rozpoczęcia zmniejszania wydatków na opiekę zdrowotną bez narażania zdrowia publicznego. Wydatki Medicare nie tylko stanowią znaczną część całkowitych wydatków na opiekę zdrowotną (około 20%), ale zmiany zainicjowane przez Medicare często są następnie przyjmowane przez prywatnych ubezpieczycieli. W przeszłości eksperci zalecali użyteczne reformy, ale presja, jaką specjalne grupy interesów wywierają na Kongres, zwykle blokuje wdrażanie. Stany Zjednoczone potrzebują niezależnej komisji lekarzy i innych ekspertów, aby opracować reformy płatności, w tym ujednolicenie stawek zwrotu kosztów, aby dokładniej odzwierciedlać wartość usług, pewne łączenie płatności, aby zapewnić zachętę do efektywnego wykorzystania zasobów i nowe projekty świadczeń. Zalecenia należy przedkładać do zatwierdzenia Kongresu, ale muszą one zostać przyjęte lub odrzucone jako pakiet, a nie wybierane osobno. To ostatnie podejście daje maksymalne szanse lobbystom dla grup interesu specjalnego do określenia rezultatu, podczas gdy kongresowe głosowanie tak lub nie dla całego pakietu reform pozwoliłoby interesowi publicznemu odgrywać większą rolę.
Wydatki na opiekę zdrowotną wzrosły o 2,7% szybciej niż reszta gospodarki w ciągu ostatnich 30 lat, głównie dzięki nowej technologii. 3 Niektóre z nowych leków, testów i procedur przyczyniły się do dłuższego życia o wysokiej jakości. Wielu nie. Obecnie nie ma instytucji, która została ustanowiona w celu oceny wartości nowych technologii (lub nowych zastosowań starszych technologii)
[patrz też: dyżury aptek wołów, dyżury aptek kluczbork, rzadkie choroby genetyczne spis ]

Powiązane tematy z artykułem: dyżury aptek kluczbork dyżury aptek wołów rzadkie choroby genetyczne spis