Posted by on 1 sierpnia 2018

Obniżki opłat lekarzy zaplanowane na przyszłe lata nie zostały naruszone przez ustawę – w tym obniżka o 25%, która ma obowiązywać od stycznia 2011 r. – ponieważ wyeliminowanie cięć kosztowałoby Medicare około 240 miliardów dolarów w ciągu dekady. Podobnie jak pozostałe cztery aktualne ustawy reformujące, projekt Komisji Finansowej nałożyłby bardziej rygorystyczne regulacje dotyczące praktyk i produktów prywatnych ubezpieczycieli. Środek ten zakazałby ubezpieczycielom dyskryminowania osób ze względu na ich stan zdrowia, odmawiania ubezpieczenia z powodu wcześniejszego stanu oraz nakładania rocznych lub dożywotnich limitów ubezpieczenia. Amerykańskie plany ubezpieczeń zdrowotnych (AHIP), które reprezentują branżę, zgłosiły się na ochotnika do zaakceptowania takich ograniczeń, jeśli wszyscy Amerykanie zostaną objęci ubezpieczeniem. Jednak 25 milionów ludzi zostało odsłoniętych przez rachunek Baucusa, jednak niektórzy ubezpieczyciele zaczęli się powstrzymywać od popierania takich przepisów.
Chociaż nacisk na rachunek Komisji Finansowej i źródło większości jego kosztów, jest rozszerzony, to wiele innych przepisów również wpłynęłoby na lekarzy. Ustawa zachęca do opracowywania nowych modeli opieki nad pacjentem, zapewnia premie lekarzom, których praktyki kładą nacisk na podstawowe usługi opiekuńcze, zezwala na redystrybucję nieużywanych miejsc szkolenia rezydentów finansowanych przez Medicare i tworzy komisję Medicare, która będzie obciążona poleceniem Kongresu zwolnień wzrost wydatków programu. Ustawa wymaga również, aby Departament Zdrowia i Usług Społecznych (DHHS) sprawdzał wszystkich dostawców i dostawców przed przyznaniem uprawnień do wystawiania rachunków Medicare, i wymaga od producentów zakrytych leków, urządzeń, środków biologicznych i materiałów medycznych zgłaszania corocznie do DHHS wszelkich płatności lub inne transfery wartości, które przekazuje lekarzowi, praktyce medycznej lub szpitalowi z programem szkolenia rezydenta. Przepis ten wynika z ustawy o zasiłkach dla lekarzy wprowadzonej przez senatora Charlesa Grassleya z Iowa, rangi republikańskiej w Komisji Finansów.
Ustawa zawiera również kilka przepisów, które zdecydowanie sprzeciwiają się poszczególnym lekarzom i organizacjom medycznym1. Jedna z nich utrudniłaby lekarzom posiadanie lub inwestowanie w specjalistyczny szpital, do którego polecają pacjentów. Innym przepisem, który organizuje zwalczanie lekarstw, byłoby karanie specjalistów, których wykorzystanie zasobów jest uważane za zbyt wysokie w porównaniu z poziomem ich rówieśników. Środek ten wymagałby od DHHS dzielenia się raportami z lekarzami porównującymi ich wykorzystanie zasobów z praktykami innych pacjentów z podobnymi pacjentami. Każdy lekarz, który skorzysta z testów i usług na poziomie 90 procent lub powyżej, będzie musiał zapłacić 5% zniżki w opłatach Medicare. Broniąc tego przepisu, Baucus powiedział: Musimy zacząć iść tą drogą i zajmować się nadmiernym wykorzystaniem. Senator Jon Kyl z Arizona, senacki republikański bicz i starszy członek Komisji Finansowej, odpowiedzieli: To jest, i proste, racjonowanie.
Baucus, uznając, że przywódca większości w Senacie Harry Reid (D-NV) zdecydowanie sprzeciwia się włączeniu przepisów dotyczących odpowiedzialności zawodowej do ustawodawstwa dotyczącego reformy systemu opieki zdrowotnej, odrzucił sprawę, włączając w to rezolucję, która wyraża sens poglądów senatu na błędy medyczne
[podobne: peeling z kwasem salicylowym, badania przed rezonansem, specjalizacje lekarskie wykaz ]

Powiązane tematy z artykułem: badania przed rezonansem peeling z kwasem salicylowym specjalizacje lekarskie wykaz

Posted by on 1 sierpnia 2018

Obniżki opłat lekarzy zaplanowane na przyszłe lata nie zostały naruszone przez ustawę – w tym obniżka o 25%, która ma obowiązywać od stycznia 2011 r. – ponieważ wyeliminowanie cięć kosztowałoby Medicare około 240 miliardów dolarów w ciągu dekady. Podobnie jak pozostałe cztery aktualne ustawy reformujące, projekt Komisji Finansowej nałożyłby bardziej rygorystyczne regulacje dotyczące praktyk i produktów prywatnych ubezpieczycieli. Środek ten zakazałby ubezpieczycielom dyskryminowania osób ze względu na ich stan zdrowia, odmawiania ubezpieczenia z powodu wcześniejszego stanu oraz nakładania rocznych lub dożywotnich limitów ubezpieczenia. Amerykańskie plany ubezpieczeń zdrowotnych (AHIP), które reprezentują branżę, zgłosiły się na ochotnika do zaakceptowania takich ograniczeń, jeśli wszyscy Amerykanie zostaną objęci ubezpieczeniem. Jednak 25 milionów ludzi zostało odsłoniętych przez rachunek Baucusa, jednak niektórzy ubezpieczyciele zaczęli się powstrzymywać od popierania takich przepisów.
Chociaż nacisk na rachunek Komisji Finansowej i źródło większości jego kosztów, jest rozszerzony, to wiele innych przepisów również wpłynęłoby na lekarzy. Ustawa zachęca do opracowywania nowych modeli opieki nad pacjentem, zapewnia premie lekarzom, których praktyki kładą nacisk na podstawowe usługi opiekuńcze, zezwala na redystrybucję nieużywanych miejsc szkolenia rezydentów finansowanych przez Medicare i tworzy komisję Medicare, która będzie obciążona poleceniem Kongresu zwolnień wzrost wydatków programu. Ustawa wymaga również, aby Departament Zdrowia i Usług Społecznych (DHHS) sprawdzał wszystkich dostawców i dostawców przed przyznaniem uprawnień do wystawiania rachunków Medicare, i wymaga od producentów zakrytych leków, urządzeń, środków biologicznych i materiałów medycznych zgłaszania corocznie do DHHS wszelkich płatności lub inne transfery wartości, które przekazuje lekarzowi, praktyce medycznej lub szpitalowi z programem szkolenia rezydenta. Przepis ten wynika z ustawy o zasiłkach dla lekarzy wprowadzonej przez senatora Charlesa Grassleya z Iowa, rangi republikańskiej w Komisji Finansów.
Ustawa zawiera również kilka przepisów, które zdecydowanie sprzeciwiają się poszczególnym lekarzom i organizacjom medycznym1. Jedna z nich utrudniłaby lekarzom posiadanie lub inwestowanie w specjalistyczny szpital, do którego polecają pacjentów. Innym przepisem, który organizuje zwalczanie lekarstw, byłoby karanie specjalistów, których wykorzystanie zasobów jest uważane za zbyt wysokie w porównaniu z poziomem ich rówieśników. Środek ten wymagałby od DHHS dzielenia się raportami z lekarzami porównującymi ich wykorzystanie zasobów z praktykami innych pacjentów z podobnymi pacjentami. Każdy lekarz, który skorzysta z testów i usług na poziomie 90 procent lub powyżej, będzie musiał zapłacić 5% zniżki w opłatach Medicare. Broniąc tego przepisu, Baucus powiedział: Musimy zacząć iść tą drogą i zajmować się nadmiernym wykorzystaniem. Senator Jon Kyl z Arizona, senacki republikański bicz i starszy członek Komisji Finansowej, odpowiedzieli: To jest, i proste, racjonowanie.
Baucus, uznając, że przywódca większości w Senacie Harry Reid (D-NV) zdecydowanie sprzeciwia się włączeniu przepisów dotyczących odpowiedzialności zawodowej do ustawodawstwa dotyczącego reformy systemu opieki zdrowotnej, odrzucił sprawę, włączając w to rezolucję, która wyraża sens poglądów senatu na błędy medyczne
[podobne: peeling z kwasem salicylowym, badania przed rezonansem, specjalizacje lekarskie wykaz ]

Powiązane tematy z artykułem: badania przed rezonansem peeling z kwasem salicylowym specjalizacje lekarskie wykaz