Posted by on 1 sierpnia 2018

W niewiążącym języku stwierdza się, że reforma stanowi okazję do rozważenia tej kwestii i nalega, aby Kongres rozważył ustanowienie państwowego programu demonstracyjnego w celu oceny alternatyw dla obecnego cywilnego systemu sądowego. Jednak ustawa nie zawiera żadnego przepisu, który pozwoliłby na stworzenie takiego program lub środki na pokrycie kosztów. W związku ze zorganizowaną medycyną, której celem było wyeliminowanie 21-procentowej obniżki opłat lekarskich Medicare i innych problemów ekonomicznych, które mogłyby wpłynąć na lekarzy, Komisja Finansowa nie odczuwała presji, by rozwiązywać problemy związane z nadużyciami – po części dlatego, że takie sprawy faktycznie podlegają jurysdykcji Senackiej Komisji Sądowniczej . Demokraci wciąż szukają oszczędności, aby zapłacić za reformę, a kwestia nadużycia z pewnością pojawi się ponownie, gdy prawodawstwo reformy osiągnie dno, głównie z powodu listu, który dyrektor CBO Douglas Elmendorf napisał do senatora Orrina Hatcha (R-UT), szefa Sponsor ustawy o zaniedbaniu, 9 października 2009 r. Odnosząc się do nowego kosztorysu, Elmendorf powiedział, że CBO doszedł do wniosku, że reforma rynku pracy może zmniejszyć koszty o około 54 miliardy dolarów w ciągu dekady poprzez obniżenie składek na ubezpieczenie od odpowiedzialności medycznej i pośrednio, poprzez zmniejszenie korzystanie z testów diagnostycznych i innych usług opieki zdrowotnej, gdy usługodawcy zalecają te usługi przede wszystkim w celu ograniczenia potencjalnego narażenia na procesy sądowe.
Przez wiele miesięcy demokraci byli w stanie zneutralizować możliwość, że główni interesariusze w branży opieki zdrowotnej (lekarze, szpitale, plany zdrowotne i pracodawcy) zbuntowaliby się przeciwko reformie, dzięki wczesnym negocjacjom prowadzonym przez Biały Dom z niektórymi zainteresowanymi stronami, aby ograniczyć ich podatność na zranienie. na niekorzyść skutków reformy3. Ale ponieważ Baucus zorganizował kompromisy między członkami komisji, którzy zarzucili pewne przepisy, a także dostrzegli obawy przemysłu, podpisane przez administrację porozumienia zaczęły wykazywać oznaki rozwikłania.
Na przykład, gdy senator Snowe złożył namiętną prośbę do komisji o nałożenie niższych kar dla osób, które, jak powiedziała, nie mogły sobie pozwolić na zakup ubezpieczenia, komisja zmniejszyła kary, a także zwolniła z mandatu około 2 milionów osób o niskich dochodach. zmniejszając kary i wprowadzając zwolnienie, prawodawcy zwiększyli prawdopodobieństwo, że osoby młodsze (których koszt ubezpieczenia jest mniejszy niż osoby starsze) mogą zdecydować się na zapłacenie kary, zamiast kupować ubezpieczenie. Gdyby tak się stało, ich składki nie byłyby dostępne, aby dotować opiekę nad starszymi, bardziej chorymi ludźmi w puli ryzyka – perspektywa, która skłoniła AHIP do zarzucenia, że rachunek doprowadzi do znacznego wzrostu składek płaconych przez osoby i rodziny. Powołując się na raport5 przygotowany przez firmę konsultingową i opłacony przez AHIP, jej dyrektor naczelny Karen Ignagni, powiedział: W latach 2010-2019 łączny wzrost kosztów typowej polityki rodzinnej w ramach tej propozycji reformy wyniesie około 20 700 USD więcej niż byłby pod obecnym systemem. 5
Z praktycznie wszystkimi Republikanami, którzy są zdecydowanie przeciwni ustawodawczym reformom demokratycznym, Obama staje przed jednym z najtrudniejszych zadań swojej młodej prezydencji w zbieraniu odmiennych frakcji własnej partii Kongresowi demokraci pozostają podzieleni na kluczowe elementy reformy legislacyjnej, a głównymi przeszkodami są pytania o to, czy stworzyć i jak zapłacić za reformę służby zdrowia. Administracja przygotowała już mieszaną wersję dwóch ustaw Senatu i jest mocno zaangażowana w wysiłki Reida zmierzające do osiągnięcia kompromisu. Podobne ćwiczenie jest w toku w Izbie pod przewodnictwem Marszałek Nancy Pelosi (D-CA).
Oferta Komitetu Finansowego nabrała szczególnego znaczenia, ponieważ stanowi ramy, na których administracja ma nadzieję zbudować reformę, która może zdobyć szerokie wsparcie demokratyczne. Chociaż wielu Demokratów w Izbie i więcej niż kilku w Senacie uważa ustawę za zbyt konserwatywną, po naciśnięciu przez Obamę, mogą zgodzić się nie pozwolić, aby ideał był wrogiem (być może niewystarczającym) dobra.
Finansowanie i ujawnianie informacji
Ten artykuł (10.1056 / NEJMp0909696) został opublikowany 14 października 2009 r. O godz.
Author Affiliations
Pan Iglehart jest krajowym korespondentem czasopisma.

[patrz też: badania po poronieniach na nfz, ośrodek leczenia uzależnień wrocław, dermatolog w krakowie ]

Powiązane tematy z artykułem: badania po poronieniach na nfz dermatolog w krakowie ośrodek leczenia uzależnień wrocław

Posted by on 1 sierpnia 2018

W niewiążącym języku stwierdza się, że reforma stanowi okazję do rozważenia tej kwestii i nalega, aby Kongres rozważył ustanowienie państwowego programu demonstracyjnego w celu oceny alternatyw dla obecnego cywilnego systemu sądowego. Jednak ustawa nie zawiera żadnego przepisu, który pozwoliłby na stworzenie takiego program lub środki na pokrycie kosztów. W związku ze zorganizowaną medycyną, której celem było wyeliminowanie 21-procentowej obniżki opłat lekarskich Medicare i innych problemów ekonomicznych, które mogłyby wpłynąć na lekarzy, Komisja Finansowa nie odczuwała presji, by rozwiązywać problemy związane z nadużyciami – po części dlatego, że takie sprawy faktycznie podlegają jurysdykcji Senackiej Komisji Sądowniczej . Demokraci wciąż szukają oszczędności, aby zapłacić za reformę, a kwestia nadużycia z pewnością pojawi się ponownie, gdy prawodawstwo reformy osiągnie dno, głównie z powodu listu, który dyrektor CBO Douglas Elmendorf napisał do senatora Orrina Hatcha (R-UT), szefa Sponsor ustawy o zaniedbaniu, 9 października 2009 r. Odnosząc się do nowego kosztorysu, Elmendorf powiedział, że CBO doszedł do wniosku, że reforma rynku pracy może zmniejszyć koszty o około 54 miliardy dolarów w ciągu dekady poprzez obniżenie składek na ubezpieczenie od odpowiedzialności medycznej i pośrednio, poprzez zmniejszenie korzystanie z testów diagnostycznych i innych usług opieki zdrowotnej, gdy usługodawcy zalecają te usługi przede wszystkim w celu ograniczenia potencjalnego narażenia na procesy sądowe.
Przez wiele miesięcy demokraci byli w stanie zneutralizować możliwość, że główni interesariusze w branży opieki zdrowotnej (lekarze, szpitale, plany zdrowotne i pracodawcy) zbuntowaliby się przeciwko reformie, dzięki wczesnym negocjacjom prowadzonym przez Biały Dom z niektórymi zainteresowanymi stronami, aby ograniczyć ich podatność na zranienie. na niekorzyść skutków reformy3. Ale ponieważ Baucus zorganizował kompromisy między członkami komisji, którzy zarzucili pewne przepisy, a także dostrzegli obawy przemysłu, podpisane przez administrację porozumienia zaczęły wykazywać oznaki rozwikłania.
Na przykład, gdy senator Snowe złożył namiętną prośbę do komisji o nałożenie niższych kar dla osób, które, jak powiedziała, nie mogły sobie pozwolić na zakup ubezpieczenia, komisja zmniejszyła kary, a także zwolniła z mandatu około 2 milionów osób o niskich dochodach. zmniejszając kary i wprowadzając zwolnienie, prawodawcy zwiększyli prawdopodobieństwo, że osoby młodsze (których koszt ubezpieczenia jest mniejszy niż osoby starsze) mogą zdecydować się na zapłacenie kary, zamiast kupować ubezpieczenie. Gdyby tak się stało, ich składki nie byłyby dostępne, aby dotować opiekę nad starszymi, bardziej chorymi ludźmi w puli ryzyka – perspektywa, która skłoniła AHIP do zarzucenia, że rachunek doprowadzi do znacznego wzrostu składek płaconych przez osoby i rodziny. Powołując się na raport5 przygotowany przez firmę konsultingową i opłacony przez AHIP, jej dyrektor naczelny Karen Ignagni, powiedział: W latach 2010-2019 łączny wzrost kosztów typowej polityki rodzinnej w ramach tej propozycji reformy wyniesie około 20 700 USD więcej niż byłby pod obecnym systemem. 5
Z praktycznie wszystkimi Republikanami, którzy są zdecydowanie przeciwni ustawodawczym reformom demokratycznym, Obama staje przed jednym z najtrudniejszych zadań swojej młodej prezydencji w zbieraniu odmiennych frakcji własnej partii Kongresowi demokraci pozostają podzieleni na kluczowe elementy reformy legislacyjnej, a głównymi przeszkodami są pytania o to, czy stworzyć i jak zapłacić za reformę służby zdrowia. Administracja przygotowała już mieszaną wersję dwóch ustaw Senatu i jest mocno zaangażowana w wysiłki Reida zmierzające do osiągnięcia kompromisu. Podobne ćwiczenie jest w toku w Izbie pod przewodnictwem Marszałek Nancy Pelosi (D-CA).
Oferta Komitetu Finansowego nabrała szczególnego znaczenia, ponieważ stanowi ramy, na których administracja ma nadzieję zbudować reformę, która może zdobyć szerokie wsparcie demokratyczne. Chociaż wielu Demokratów w Izbie i więcej niż kilku w Senacie uważa ustawę za zbyt konserwatywną, po naciśnięciu przez Obamę, mogą zgodzić się nie pozwolić, aby ideał był wrogiem (być może niewystarczającym) dobra.
Finansowanie i ujawnianie informacji
Ten artykuł (10.1056 / NEJMp0909696) został opublikowany 14 października 2009 r. O godz.
Author Affiliations
Pan Iglehart jest krajowym korespondentem czasopisma.

[patrz też: badania po poronieniach na nfz, ośrodek leczenia uzależnień wrocław, dermatolog w krakowie ]

Powiązane tematy z artykułem: badania po poronieniach na nfz dermatolog w krakowie ośrodek leczenia uzależnień wrocław